Publicaties

Revalidatie Nederland geeft diverse publicaties uit. U vindt ze in dit hoofdstuk. U kunt hier de publicaties als PDF downloaden. Voor films verwijzen we u naar ons kanaal op youtube. Revalidatie Magazine, de digitale kwartaaluitgave van de revalidatiesector, is te vinden op www.revalidatiemagazine.nl.

Jaaroverzicht Revalidatie Nederland 2014

23 juli 2015 |

Jaaroverzicht Revalidatie Nederland 2014Revalidatie Nederland heeft het Jaaroverzicht 2014 uitgebracht. Het Revalidatie Jaaroverzicht behandelt in vogelvlucht vijf belangrijke thema's:

• Minister Schippers heeft 2015 tot jaar van de transparantie uitgeroepen. Revalidatie Nederland heeft echter in 2014 al belangrijke stappen op dit gebied gezet.
  • Marc de Hond spreekt met Catja Dijkstra, revalidatiearts bij De Hoogstraat Revalidatie, over de behandelmodules.
  • Bert Jager, beleidsadviseur bij Zorgverzekeraars Nederland, gaat in op de unieke wijze van het verantwoorden van het declaratieproces, die in de revalidatiesector van start gaat.
  • Het Meander Medisch Centrum is één van de nieuwe leden van Revalidatie Nederland in 2014. Ton Schulte, centrummanager Revalidatiegeneeskunde en Paramedische Diensten van Meander Medisch Centrum, vertelt wat het lidmaatschap hen biedt.
  • Jannie Riteco, directeur van Revalidatie Nederland, presenteert de website, www.revalidatie.nl, die eind 2014 gelanceerd is.
Daarnaast staat er een een compleet overzicht van onze activiteiten in 2014.

Meer informatie: Karin van Londen, sr. communicatieadviseur.

meer »