Nieuws

Weer grip op je leven

25 maart 2019 / Nieuw strategisch beleid Reade

De merkbelofte 'Weer grip op je leven' geeft richting aan het nieuwe strategische beleid van Reade voor de komende drie jaren.

Onze cliënten zijn getroffen door bijvoorbeeld een beroerte, een dwarslaesie of reuma. De normale dingen in het leven zijn dan opeens niet meer zo vanzelfsprekend. Dagelijkse confrontaties leiden tot de vraag: ‘kan ik mijn leven nog wel leiden, zoals ik dat wil?’ Dit raakt ons niet alleen, het motiveert ons om alles in het werk te stellen cliënten op weg te helpen weer grip op hun nieuwe leven te krijgen. Zowel fysiek als mentaal. 

Weer grip op je leven als merkbelofte
‘Weer grip op je leven’ is de belofte die ons uitdaagt om in alles wat wij doen dit zichtbaar en voelbaar te maken.

De belofte ‘Weer grip op je leven’ heeft een prominente plek in het nieuwe strategisch beleid van Reade en de vernieuwde communicatiestijl. De belangrijkste thema’s waar wij ons hierbij op zullen richten zijn: verdere profilering van Reade, versterking van samenwerking met onze partners, zorg op maat en met eigen regie van de cliënt ondersteund door technologie waarbij ver­nieuwing en vitaliteit belangrijk zijn.

Hoe we deze belofte waar maken
Maatwerk staat bij ons centraal. Ieder mens is immers anders. Onze behandelingen worden ontwikkeld in nauwe samenspraak met de cliënt en zijn of haar naasten. Met elkaar streven wij naar het hoogst haalbare resultaat. Daarbij heeft de cliënt zoveel mogelijk eigen regie.

Wij doen er alles aan om cliënten weer grip te geven op hun leven. Dat doen we met de inzet van de allerbeste professionals, wetenschappelijk onderzoek, de mogelijkheden van de technologie, ons inventieve denkvermogen en onze betrokkenheid met cliënten. Met overtuiging, plezier en positiviteit. Iedere dag opnieuw.

Weer grip op je leven. Reade.